CATALOG
Digital Edition

Truck News
Truck News is a newspaper for Canada's trucking industry with particular emphasis on fleets and owner/operators.


Incoterms
 

MARFURI periculoase Clase marfuri periculoase

Transport rutier

Transport International

Transport Marfa

Cargo

vamuire (import

export

tranzit)

depozitare

distributie

impachetare

asigurare suplimentara marfa

Rutier marfa

camioane cu remorca

camioane echipate ADR

semiremorca

camioane Jumbo

agabaritice

semiremorca pentru transportul de autoturisme

izoterme

dube termoking

semiremorci dube

Eurokam
SC Eurokam Logistic SRL
+40 233 233.153
0722511030
http://www.eurokam.ro

    Interviu cu Florin Stoleriu, Policolor: „Segmentarea gamei de produse este impusă de necesitatea unui portofoliu bogat”


    Policolor, unul dintre principalii producători români de lacuri și vopsele, a introdus pe piața locală o nouă soluție de marcare rutieră prin vopseaua bicomponentă (2K) DEKO Professional, destinată zonelor cu trafic foarte intens. Compania, cu o puternică tradiție în domeniu, deține un portofoliu extins de produse destinate acestui tip de aplicări, fiind furnizorul care a livrat în cursul anului trecut vopsea pentru marcarea rutieră a peste 2.000 de kilometri la nivel național. Florin Stoleriu, Business Unit Manager Policolor Arhitectural ne-a dat detalii despre gama de produse a companiei și despre planurile de dezvoltare în segment.

    Cum ați caracteriza anul 2015 din punct de vedere al segmentului Do It Yourself (DIY)? Cum arată profilul consumatorului de pe acest segment?

    Dezvoltarea cunoștințelor și creșterea interesului pentru proiectele DIY ale consumatorilor exigenți și bine informați din zilele noastre, a condus la transformarea pieței în structură și a contribuit la rafinarea ei. Putem observa o dezvoltare a portofoliului general de produse, care acoperă acum practic aproape toate tipurile de aplicări, iar 2015 a adus un suflu nou și în dezvoltarea rețelelor de magazine de bricolaj. În acest caz am avut de-a face cu o serie de schimbări generate de exituri, de preluări sau extinderi ale marilor rețele. Acest lucru ar trebui să conducă, natural, la schimbări pozitive în piață, la creșterea calității serviciilor.

    Policolor contribuie permanent la transformarea pieței, astfel că, prin investiții constante, a dezvoltat propria rețea de magazine, ajungând la un total de 10 unități la nivel național.

    Care au fost cele mai vândute produse ale Policolor Arhitectural în 2015?

    Brandul SPOR beneficiază de cea mai mare notorietate în rândul produselor de uz arhitectural, capitalul de imagine fiind construit de-a lungul anilor atât prin îmbunătățirea constantă a produsului în sine cât și prin campanii de publicitate. Este natural ca întreaga gamă SPOR, cu toate produsele pe care le include, să fie cel mai mare generator de vânzări din portofoliu, fiind urmată de brandurile CasaBella și DEKO Professional.

    Cum s-a schimbat raportul în decizia de cumpărare între clientul final și meșter?

    Deși recomandarea meșterului a rămas în continuare foarte importantă, din ce în ce mai mulți clienți finali preferă să aleagă ei înșiși produsele ce vor fi folosite în procesul redecorării. Acest lucru se întâmplă după o informare amănunțită, atât în magazinele unde acestea sunt comercializate, dar și în mediul online.

    Cu ce produse ați completat portofoliul Policolor Arhitectural și ce așteptări aveți de la gama DEKO Professional?

    Gama de produse DEKO Professional, destinată sistemelor profesionale de construcții și amenajări, inovează constant, iar produsele dezvoltate trebuie să îndeplinească așteptările profesioniștilor în domeniu. Pentru fiecare dintre pilonii principali ai gamei, departamentul de cercetare & dezvoltare al Policolor a pus la punct noi produse. Astfel, în segmentul tencuielilor decorative a fost lansată recent noua generație cu fibre naturale/ poliuretan/silicon/silicat, iar în gama de vopsele lavabile pentru interior și exterior, noile rețete aduc o rezistență ridicată la uzură.

    Care este aportul unui portofoliu complet de produse în oferta pentru segmentul marcare rutieră?

    Analiza asupra condițiilor de trafic la nivel național și european ne-a dezvăluit cerințe diferite în funcție de zona ce urmează să fie marcată. Segmentarea gamei de produse este impusă atât de necesitatea unui portofoliul complet, care să asigureconsumatorului produsele necesare pentru orice tip de aplicare, cât și de natura componentelor utilizate.

    Astfel, gama de vopsele de marcare rutieră DEKO Professional este împărțită în vopsele bicomponente, pentru marcarea drumurilor și a zonelor cu trafic intens (autostrăzi, drumuri europene, treceri de pietoni etc.) și vopsele monocomponente. Acestea din urmă cuprind vopseaua de marcare rutieră Normal (pentru aplicări în zone rezidențiale, în parcări sau garaje), City (pentru trafic intens pe drumuri județene) și City Plus (pentru trafic foarte intens, pe drumuri naționale). Dată fiind nevoia de marcare în funcție de anumite coduri de culoare, vopselele monocomponente sunt disponibile în patru culori: alb, roșu, galben și negru.

    Vopseaua bicomponentă (2K) pentru marcare rutieră este recunoscută ca fiind unul dintre cele mai rezistente produse din categoria sa. Care sunt caracteristicile și beneficiile acesteia?

    Vopseaua bicomponentă (2K) DEKO Professional din portofoliul Policolor are o serie de calități dezvoltate în funcție de necesitățile reale impuse de traficul rutier. Am pornit de la nevoia unei rezistențe superioare la uzură și am ajuns la un produs utilizabil pentru marcarea drumurilor cu trafic foarte intens, precum drumurile europene, autostrăzile sau trecerile de pietoni. Totodată, perlele reflectorizante înglobate în această vopsea o fac foarte vizibilă în cazul condițiilor meteo nefavorabile. Din perspectiva aplicatorului, utilizarea unui sistem bicomponent oferă un timp de lucru mare, posibilitatea de aplicare manuală, dar și un timp de uscare rapid, de numai 30 de minute. Am luat în considerare multe aspecte ale traficului rutier național, așa că am vrut elasticitate și aderență superioare, pe multiple tipuri de suport asfaltic, plus rezistență la factori de murdărire, precum apa, praful sau produsele petroliere.

    Realizați un top 3 produse pe care le-ați recomanda clienților pe zona B2B, dar și pe cea Do It Yourself

    Recomandarea unui tip de produs survine în funcție de tipul proiectului în sine, consilierea fiind o parte importantă în procesul de achiziție și un serviciu pe care îl oferim în cadrul rețelei de magazine proprii Policolor sau prin specialiștii din teritoriu. Recomandările se pot face în funcție de necesitate sau de segmentele de preț, Policolor având un portofoliu bine structurat pentru segmentele premium, mainstream și economy. Aici sunt prezente brandurile SPOR, CasaBella sau Vinarom cu vopsele lavabile pentru interior și exterior, emailuri sau lacuri. Pentru proiectele B2B, în cazul tencuielilor decorative recomandăm utilizarea DEKO T8500, cu poliuretan, fibre naturale și silicon. Pentru proiectele de marcare rutieră sugerăm utilizarea vopselei bicomponente, iar pentru renovări vopseaua lavabilă V8057, cu o rată de acoperire a petelor de 99,3%.

    Ce produse se pregătește să lanseze pe piață în 2016 divizia Policolor Arhitectural pentru segmentele B2B și B2C?

    Gama de produse a Policolor este îmbunătățită constant, fie prin creșterea calității celor deja existente în piață, fie prin introducerea de produse care se adresează noilor nevoi ale consumatorilor. Acest lucru este posibil prin aplicarea unui program consecvent de investiții în cercetare și dezvoltare, cu o valoare medie de 1 milion de euro anual.

    Pentru segmenul B2B, anul acesta ne concentrăm pe gama de tencuieli decorative și cea de marcare rutieră. În același timp acordăm o atenție deosebită produselor de finisaj, precum vopselele lavabile, emailuri și lacuri pentru lemn.

    Ne menținem competitivitatea prin eficiența și flexibilitatea produselor pe care le adaptăm mereu cerințelor pieței. Unul din scopurile noastre este acela de a oferi produse care să ușureze cât mai mult efortul consumatorilor în proiectele DIY, iar pentru anul 2016 avem în plan o serie de surprize dedicate acestor tipuri de aplicări.

    Tendințe pentru 2016: Ce apreciați că va aduce noul an pentru Policolor?

    Preconizăm că în acest an va continua tendința de creștere ușoară, de circa

    5% a sectorului de lacuri și vopsele, observată în 2015 pe fondul unei aprecieri a consumului pentru proiectele DIY și a unei activități susținute în proiecte rezidențiale noi.

    În ceea ce privește portofoliul de produse, suntem atenți la cererea consumatorilor și ritmul consumului, astfel că avem în curs programe de investiții pentru dezvoltarea de noi game de produse pliate pe cererea specifică.

    Sursa: www.transporter.ro

    NOUTATI TRANSPORT

    Dinamica pieței de leasing operațional și management de flote

    Dinamica pieței de leasing operațional și management de flote

    „Mașina e un instrument, nu un bun valoric" - interviu cu Hezi Shayb, CEO New Kopel Group....

    În domeniul finanțării nu există soluții corecte, ci doar soluții potrivite

    În domeniul finanțării nu există soluții corecte, ci doar soluții potrivite

    Interviu cu Oana Stoenescu, Sales Manager Garanti Leasing, despre extinderea leasing-ului operațion...

    Porsche Finance Group mizează pe creșterea pieței de leasing operațional

    Porsche Finance Group mizează pe creșterea pieței de leasing operațional

    Interviu cu Helian Redai, Director Divizie Vânzări & Marketing Porsche Finance Group...

    CHEP România intră pe piața serviciilor logistice din industria lactatelor

    CHEP România intră pe piața serviciilor logistice din industria lactatelor

    CHEP România, subsidiara liderului global în servicii de reutilizare prin închiriere a paleților...

    Fonduri europene de peste 600 de milioane de euro pentru sectorul de transport

    Fonduri europene de peste 600 de milioane de euro pentru sectorul de transport

    Ministerul Transporturilor a transmis la Comisia Europeană un număr de 18 proiecte cu beneficiari...

Echipa EUROKAM va ofera solutii de TRANSPORT RUTIER personalizate, adaptate nevoilor clientilor nostri, pe o piata in continua expansiune.

Transport rutier

Transport International

Transport Marfa

Cargo

vamuire (import

export

tranzit)

depozitare

distributie

impachetare

asigurare suplimentara marfa

Rutier marfa

camioane cu remorca

camioane echipate ADR

semiremorca

camioane Jumbo

agabaritice

semiremorca pentru transportul de autoturisme

izoterme

dube termoking

semiremorci dube